Besök till Svartå Slott&19-års dag.

Hej!

För 19 år sen föddes en tjej vid namn Amanda Cecilia, alltså jag! På min namnsdag ännutill, var inte planerat,det råkade sig bara men ganska nice iaf! (: Föddes 5 dagar för tidigt.
Annors så var det en nice dag idag, var som sagt till Svartå Slott - hade med mina 2 objektiv till systemkameran och fotade en del men int så jättemycke pga att jag hade glömt och laddat batteriet så hade bara 25% kvar av det men det räckte bra iaf! Laddar upp bilderna nästa helg om jag slipper hem till pappa då :)
Vi åt mat i en restaurang där i Svartå, lyx! För maten var värd nå 20-50 €, MUMS!
Imoron till Fontana (klubbhus i Karis) från 9-14, kl. 14:30 bjuder Nina mej nåt gott att äta, för att fira min födis i efterskott =)

Dagens låt: You raise me up
Dagens artist: John Waller


GONATT!
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!