2 days left. My voice has gone.

Jepps, så som rubriken säger - jag fyller 19 om 2 dagar! Skönt (:
MEN är fortfarande förkyld, varit det i ca en halv vecka, och japp, min röst är försvunnen,(nästan iaf) såsom det står i rubriken också! Jag låter som en väldigt hesig kråka när jag ska prata, får knappt någå ljud ut ur mej. Nåjo, men det går. Säger vi.

Idag händer inget speciellt förutom att jag skall till stan igen (Ekenäs) och stanna där en vecka eller två och sen hem till Tenala över helgen igen. Får se om jag hinner blogga här på veckan nåt. På tisdag (på min födelsedag) så skall jag på eftermiddagen fara till Svartå Slott, var där senast för ca 10 år sen så det är ett bra tag sen men det är ett fint ställe! Tar med min systemkamera med mina två objektiv - 18-70mm och 70-300mm. Kommer bli en minnesvärd dag! Hoppas jag iallafall! :D
"Hotellet" i Svartå (google bild)
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!