"Long time, no see"

Jepps, it's true. Haft helt fullt upp dom senaste veckorna. För 2 veckor sen var jag på ett evenemang, Kulturkarnevalen 2010, som ordnades i år i Borgå och jag var där som staff (=personal), det var jättekul :D
Fick många nya kompisar och såklart var ju också andra vänner där som man känner från tidigare :) 
Som staff så hade jag som arbetsuppgifter att hänga upp olika skyltar, nattvakt, väcka ungdomarna när det var väckning och sen att sitta i infodisk med några andra staffmedlemmar, det som jag menar med infodisk att om deltagarna undrar över något gällande evenemanget eller annors bara ville komma och prata ut med oss så skötte vi om det som satt i infodiskarna :)
 
Förra helgen var jag med min kompis Jeanette från fre-sö så då hade jag int heller tid att blogga, och denhär helgen så har int varit så speciell, förutom att jag ha fått börja gå på gratis pianolektioner (: Får också ta gratis gitarrlektioner, för det är en bekant som ställer upp för mej, jättebra så nu skall jag börja gå nästan varje fredag på dom "lektionerna" :)
Imorgon till Helsingfors, skall julshoppa och sen till en mässa och sälja dockhusmöbler med pappa och ena brorsan, jag får lön för att jag kommer med och casch tackar man ju alltid ja till! :D 

På vardagarna är jag på rehab för mitt psyk mående så därför bloggar jag int alls på vardagar utan försöker blogga varje helg då jag hinner/är på permission.

Nu skall jag gå och sova så man orkar imorgon, gonatt!
 
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!