Måndag

Så var då helgen förbi igen, fullspäckad helg men kul var den! (:
Fredag var jag till Karis på ungdomsmöte med kompisar, lördag var jag med min underbara vän Daniela hela långa dagen. Ska komma också lite bilder från lördagen som vi fota hit upp till bloggen så att ni alla kan se som läser min blogg! :D Och igår var det ju som sagt morsdag så det var att fira mamma (:
Dagens program som gick:
Jobb i dagis : 8.30-14.25
Teaterövning:14.30-17.00


Ikväll skall jag ännu dansa och sen se på tv (:
Hejdå!


Klicka för att förstora!

<- Dagens outfit;
Vit skjorta - H&M
Svart linne - Seppälä
Jeans        - Seppälä


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!