Söndag.

Mina tankar har svävat fritt lite hit och dit idag. Ena sidan bra, men å andra sidan inte alls lika bra. Om man bara skulle haft någon man skulle delat dem med. Men den chansen skall nog komma snart!

Har varit ute och åkt bil idag. Var ett varv till min syster med äldsta bror&hans flickvän för att fixa hennes PS3 som hade lite problem, väl fixad så sjöng jag och min syster 2 låtar på Singstar. Gick helt bra..nästan 9000 poäng på di båda. Har inte sjungit Singstar på evigheter så nog är man helt nöjd trots att jag inte nådde mina rekord.
Här hemma hos pappa grillade vi,nästan hela familjen samlad(förutom syrran&mamma (jo mina föräldrar är skilda, så nu vet ni det, vi e 7 i familjen sammanlagt annars)
Senare halv nie tiden på kvällen for vi till stranden men det var bara jag och äldsta brorsans flickvän Nilla som vågade ta sig ett dopp. Till vår förvåning var det jättevarmt, Ca +18 grader. Vi simmade minst i en halvtimme,brorsan fotade&filmade när vi hoppade och simmade så kommer senare bilder upp hit när dom har hunnit skicka bilderna till mej.
Det var min dag i korthet,annors har jag solat i ett par timmar å de va skönt!

Nu,gonatt! (:
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!