Hemma.

Har kommit hem igen! Egentligen kom jag redan på onsdagen men har varit så trött efter resan att de ända jag har gjort är ätit,sovit,ätit,sovit.. men nu ha ja fått vila upp mej så nu ska man orka börja blogga igen! (: Varit en jättetrevlig resa iaf! Blev start på söndag förmiddag, var framme i Töysä lite före 18 tiden på kvällen,genast till stugan vi hade hyrt. Spelade kort med min bror i några timmar, sen sova.
Följande morgon shoppade vi i Finlands största bybutik Tuuri, också känt med sitt namn Veljekset Keskinen, köpte ett par jeansleggings, och 2 spel (: Sent på eftermiddagen bär det av till Vasa där vi hade hyrt stuga till onsdagen. Gick omkring vid campingområdet och "undersökte" stället. Jättefin strand!
Tisdan till ett spa/vattenpark s.k Tropiclandia, de va jättekul och varmt vatten! :D De va kallt i luften ute så när man hadd vari ute en stund i olika rutchbanorna och for in så va vattne helt kokhett i poolen! Som de brändes,men de va skönt och få upp värman iaf.
Efter att man hade fått kopplat av så åkte vi bil igen i några timmar till våra kusiner,de va nice å få träffa Cissi&Malin å resten! :D Spela kort, var till Strandcampingen å köpt glass ;) Senare var vi med Tilde (kusins dotter) och hon e nog så söt och gulli! Vi var och matade fåren en stund :P

Onsdan bar det redan av hem men vi hade hunnit göra de mesta som va planerat,de var de viktigaste! På hemvägen stannade vi vid Ideapark (stort shoppingcenter), över 200 butiker! Där köpte jag;
  • Svarta shorts
  • Vit lång t-shirt,både till vardags&fest
  • Svart linne
    Allt från gina tricot

Det kommer bilder senare på vad jag köpte, så fort jag bara fotar di!(:

Hoppas ni haft de bra, och GLAD MIDSOMMAR allihopa! :D
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!