Back home again.

Nu är jag hemma i Ekenäs, kom egentligen igår fyra tiden. Satt i tåget i 5 h 35 min.
Det var ganska länge sen sist jag var i min hemstad btw, en månad sen! Och alla våra djur blev helt galna när jag kom hem, dom blev helt superglada och följd efter mej och prata med mej osv (; Vår hund Citzy glodde på mej en hel del idag morse, har han ALDRIG gjort nånsin förr sådär mycket som han gjord idag, säkert va så glad att jag hade kommi hem,har ju int sett varann på en månad nu som sagt så! :P

Var på förmiddagen i duschen, senare på eftermiddagen kommer Nilla&Christoffer (min bror å hans flickvän) hit, det ska bli skoj! :D Sen funderar jag på att fara imoron på bio och se på Toy Story 3, har blivit tipsad om den av en äldre vän xD You are never too old for a animation movie...

Ska antagligen ladda upp lite bilder ikväll, hoppas ni får en bra dag! (:
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!