Glöm inte frågestunden som avslutas om två dagar!

Som ni kanske vet så har jag frågestund på min blogg! Tycker att ni skall fråga på så svarar jag på frågestunden i ett inlägg den 26.1, alltså på torsdag!  För att komma direkt till inlägget så gå in på denna länk; http://mandacecilia.blogg.se/2012/january/fragestund-pa-bloggen.html
När jag kommer hem från yogan hoppas jag på att det har dykt upp fler frågor än vad det är nu! :D
Är hemma där vid ca 19:30 (svensk tid 18:30 ) :)  (skall nämligen fara genast till butiken efter yogan så tar ett tag tills jag är hemma ) 

Ni kan också ställa frågor i detta inlägg som jag svarar på frågestunden men skriv då att frågan/frågorna skall komma med till frågestunden så att jag vet!

FRÅGA PÅ NU I FRÅGESTUNDEN! :D

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. Finns även flera tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

2012-01-24 @ 17:03:28
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Elin

sv: tack !



jo...tack för stödet ! <3

2012-01-24 @ 17:22:17
URL: http://sssmiley.devote.se
Postat av: camilla

vad skönt med yoga :) e du på de ofta?



Hoppas du inte tra illa upp men om du säger att du äter så mkt hur och vad äter du på en dag ungefär?:) bara nyfiken. vissa har ju sån kropp av naturen och de beror ju inte på att man har en ätstörning. men de kan ju bli farligt för kroppen ändå om du förstår hur jag menar så jag tycker du ska ta kontakt med någon som kanske kan hjälpa dig, speciellt eftersom du säger att du gör vad som helst :)

ÅÅ svårt vet inte vem du ska rikta dig åt, kanske näringsteraputen? o om inte den kan hjälpa din läkare. för du måste ju få den hjälp du vill ha och förtjänar :)



Skrev ner min mailadress så kan du maila mig om du vill?:) såg inte de förren jag hade skrivit ner allting hehe:P



Massor med kramisar på dig :D vad gör du ikväll?<3<3

2012-01-24 @ 18:34:31
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: jennifer

vad e dina bästa/sämsta sidor enligt dig själv? :)

2012-01-24 @ 20:37:26
URL: http://jennifers.ratata.fi

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!