Gymresultat och veckan



Gym har börjat resultat som ni ser på bilden ovan, bilden är tagen i förra veckan och märkt att jag kommit ännu längre än detta. Är en bra bit från målet men på god väg!

Nu till lite som hänt denna vecka, på måndag var det arbetsbekantningsdag, tisdag gym på dagen och skola på kvällen, på onsdag for jag till Fontana för att jobba på examensplanen där och sedan blev det simning med några från gänget på Fontana och igår var jag och hämtade en spegel som kommer att sättas upp ovanför sminkbordet. 
En fullspäckad men härlig vecka! :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vill också träna! :(

2014-09-21 @ 20:59:00
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se
Postat av: Anonym

Kika gärna in i min blogg.
Har en tävling där man kan vinna en victoria secret parfym.
Kram

2014-09-21 @ 21:36:58

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!