Senaste dagarna

Har inte bloggat nu igen på ett tag men söndag-måndag var jag på kryssning med Viking Line Amorella,  tisdag var jag på en 15-20km promenad, dock fick jag en allvarlig allergireaktion på hemvägen som gjorde att jag fick jättesvårt att andas, tack vare en kompis så fick jag den hjälp jag behövde och mår trots omständigheterna okej. Återhämtat mig nu, var lite skakis ännu igår men nu är det ok som sagt. 
Idag var jag ute och solade i några timmar vilket resulterade i en bränna, åker imorgon till en strand i stan och jobbar mera på brännan då det hade lovat +27 grader! Härligt! :)

Hoppas ni har det bra med! :)
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, vad roligt med kryssning! :D
Och läskigt med den där allergiattacken :O
Tur att det gick bra och att du mår bra nu i alla fall.

Sv: I går blev det tv-spel och filmkväll med en kompis som sov över till idag. I dag ska jag se på fotboll (eller i kväll då), och i morgon ska jag på middag hos mormor.

Vad ska du göra i helgen? :D

2014-05-24 @ 15:52:36
URL: http://www.maandel.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!