Nässelsoppa

Har varit full rulle idag, åkte på lite ärenden och sedan till Fontana och där var jag från tidigt på eftermiddagen till kvällen, hade det allmänt trevligt, hjälpte till med lite saker, spelade kort och åt nässelsoppa, trodde att det inte skulle vara så gott men det var det, blev förvånad!
Spelade kort och jag spelade även lite piano där och fick beröm. För er som inte vet kan jag spela lite piano och är självlärd, äger nämligen en keyboard som jag brukade förut spela på och nu har jag börjat igen :)
Efter att klubbhuset stängde åkte jag till affären för att köpa mat och åkte sedan hem.

En riktigt bra dag har det varit,hoppas ni också haft en bra dag. Blev ett kort inlägg men ändå har jag gjort allt detta hela dagen, var hemma först ungefär halv nie på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Roligt du verkar ha haft :)
Själv har jag haft en riktigt dålig dag! När ska jag någonsin få må bra och ha bra dagar? ;( känns som det är en förbannelse över mig... :( livet suger just nu...

Kramar <3?

2014-05-15 @ 22:03:16
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!