Resa resa

Har varit bortrest sedan tisdagen och är påväg hem. Shoppat lite i Tuuri och sedan varit och hälsat på släktingar, riktigt trevligt har det varit :) 
I förra veckan var jag hos mamma då systerdotter var övernatt några nätter så hjälpte till när det varit sorgens tider för vår familj då vår älskade hund dog i fredags, nästan 9 år levde han med oss på jorden.

Har varit väldigt oaktiv nu på sommaren men det är för att jag är mycket hitochdit på sommaren men kommer att komma lite annorlunda inlägg som junifavoriter och sedan lite produkter jag fått från en box. Och nu även när det planerade grejerna är slut för i sommar kommer jag att kunna uppdatera flitigare, skall även försöka fixa flera inlägg i förväg och publicera när jag har bloggtorka!
Hoppas ni får en bra sommardag! ^_^



Kommentarer
Postat av: Sophia

Åhh saknar ditt bloggande. Har kikat in varje dag för att se om du har skrivit. Hoppas att du kommer igång igen ^^
Kram <3

2014-07-12 @ 18:53:06
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!