Livbox



Min första box från livbox! 
Jag undrar att skulle ni vilja ha där jag skrivet mer i ett separat inlägg mer om produkterna, är ni intresserade? :)

Iallafall, nu undrar kanske vissa av er vad livbox är och det är nästan som glossybox (som säkert många av er har hört talas om) bara att livbox är i Finland och glossybox i Sverige.

Man får hemskickat 1 gång i månaden en box med 4-6 produkter i varje box och man har ingen blekaste aning vad som finns i boxarna så det blir som en liten överraskningspresent till en! 
På hemsidan fyller man i ett s.k "skönhetsprofil" där man fyller i vad som intresserar en mest och lite sånt för på basen av det skickas det produkter som passar bäst till en själv, hur bra som helst! :) Detta var min första box men inte den sista heller ^_^

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!