En sömnlös och orkeslös dag

 
Idag har det varit en lite sämre dag då jag somnade först 4 på natten/morgonen men vaknade ändå rätt tidigt, störande det dagar man har svårt att somna! Efter det att jag vaknade har jag varit orkeslös så har tittat på flera avsnitt av någon tv-serie tills jag höll på att somna igen men då bestämde jag mig för att sitta upp och sen dess åt jag frukost och läste bloggar. åt även en sen middag. Så min vardag har inte varit så speciell, finns inte så mycket att göra då jag går bara skola en gång i veckan så blir som mycket ledig tid men det går.Har även inte idag varit fotogenisk så ni får någon annan dag bild på mitt hår när jag verkligen fastnar på bild!
Imorgon är det blodprov som gäller,sedan får vi se vad jag hittar på. Hoppas ni haft en fin torsdag!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!