Guess who's back?!

Guess who's back?! JAAG!
Kom hem för nån timme sen och kan säga att jag är sjuukt trött! Blir nog tidig läggdags idag och dessutom har jag "jobb" imorgon,haft 1 månad och 1 veckas semester men ska bli skönt att komma i rutiner igen,men jobbar färre dagar nu i sommar så det är skönt eftersom jag vill ta vara på sommardagarna med! :)
 
Imorgon kommer det att komma den efterlängtade tävligen upp med vaxremsorna jag kommer tävla ut, och 2 st lyckliga vinnare kommer det att bli när jag lottar ut! 
UPDATE: Den tävlingen kommer senare eftersom jag insåg att jag hade remsorna hemma hos mamma!
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!