Broken

 
Bloggen har fått stå på sidan idag eftersom jag inte mått så bra och vill inte göra min blogg till någon deppblogg så skriver inte ut allt här men det är mycket som sker hos mig just nu..
Alla har vi våra sämre stunder. Jag har också varit på väldigt irriterad humör vilket gjorde att jag knappt ville prata med något.
Men livet är ju inte dans på rosor liksom.  Men det kommer bättre dagar. Klart att humöret går lite upp och ner och det är tillåtet men det går över varenda gång!
 
Har proppat i mig massa mat idag,mer än vad jag normalt brukar äta, men det var så god mat. Ingen träning blev det idag eftersom jag inte mådde så bra och var fruktansvärt trött så hoppas det är bättre dag imorgon istället! Nu blir det att titta på någon serie eller film och sedan sova,gonatt på er!
 

 

Kommentarer
Postat av: vvvviktoria

sv; Jag ska plugga lite sen träna :) Själv?

2013-02-28 @ 16:18:04
URL: http://vvvviktoria.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!