Söt i hatt?

 
Jag har lånat älsklingens hatt och har haft på mig den hela kvällen! :D Har den på mig fortfarande när jag skriver detta. Tycker ni jag passar i den? 
 
Åt dessutom middag med hatt på (fy skäms vilket bordskick jag har,äter med hatt på! ;) )!  Det blev lax och potatis,gottigott!  Sen så har vi bara chillat,suttit mest framför datorn och imorgon kväll skall jag på zumba,längesen jag var på det senast så håll tummarna att det går bra :D Konditionen är iallafall fortfarande på topp så det är bra! Ska nog stretcha lite så jag inte är så stel i benen fast så stel är jag då inte då jag får min fot över nacken så snacka om att vara vig! :) Men ändå,lite skadar inte! 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!