1 september

Gosh vad jag är proppmätt! Åt två knäckebröd med pålägg och en skål päronfil och jag blev proppmätt redan efter att jag ätit upp knäckisarna (hihi bra förkortnng där ;) men tvingade i mig päronfilen så nu är jag så mätt att det känns som att magen spricker när som helst.

Min mage måst ha krympt för förrut orkade jag äta hur mycket som helst :O Aja,slut pratat om mat nu.

1 i september idag då och det märks att det är höst för det är 13,8 grader,blåsigt och mulet, och gräsmattan är våt. Snacka om höstväder! Har nyss fotat lite eld så här får ni några eldbilder,laddar upp dom andra senare!







Kommentarer
Postat av: Louise - Fotoblogg

Coola bilder! :)
Sv: jaa det är synd! :)

2012-09-01 @ 18:34:13
URL: http://lollorydhxd.blogg.se
Postat av: Linnea

Sv: Tack så mycket! :D

2012-09-01 @ 18:57:35
URL: http://twentydaydreams.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!