Pizza

 
Kom för en stund sen hem från stan efter att vari på möte,de va trevligt. Efter mötet var det fika och prata ganska mycke och sen for vi hem. Fast på hemvägen for jag till butiken för att köpa pizza som jag åt nyss,jättegott! Ni ser på bild ovan,hawai pizza :) 
 
Fick idag från posten nytt bankkort och där det stod "Enligt information vi fått kan uppgifterna om ert ovanstående kort ha kommit i obehöriga händer"   o.O  Så jag fick ett nytt!  Men mitt jag hade innan detta nya har bara jag använt såja,lite fail men orkar inte bry mig så mycket så kommer använda det nya ^^

Kommentarer
Postat av: Matilda Sjöblom

va gott!

2012-10-14 @ 13:52:29
URL: http://lisatilda.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!