10 random saker om mig

Lite random fakta om mig som kan vara bra att veta eller annars bara bra/trevligt att läsa! Jag hoppas att ni tar er tid och läser!

1. Jag har akutopereras i Egypten och det var också på min första solsemester.
Narkosen+ryggmärgsbedövningen var hemsk,jag såg inget under många timmar och trodde jag skulle förevigt se suddigt och kunde inte röra på mig!

2. Jag har ALLTID hela livet levt med djur och det kommer jag också göra resten av livet. 
 
3.  När jag var 14 fick jag en hjärnskada  (fick cykelsitsen i huvvet och började blöda) vilket har gjort att jag i dagens läge minns bara en eller få saker vad jag gjort under dagen/igår ,för ett halvår,ett år sen osv.  Glömmer en massa andra saker väldigt lätt och allt detta leder att jag upprepar saker gång på gång och ibland hamnar ha andra att upprepa saker . Får återkommande minnesförluster

4. Har haft över 30 gånger öronfinlammation mellan när jag var 0-1 år (min mamma slutade räkna vid 30) men när jag var 1 år opererade jag rör i öronen och toncillerna bort.

5. Jag HATAR/AVSKYR att bli ignorerad,att inte ens få något svar,fyfan för den känslan alltså! Det blir som: Kill me please liksom.

6. Jag är alltid den som får skyllorna i familjen pga att jag är yngst o.O Oavsett vad det gäller ,där jag inte ens är inblandad.

7. Jag har BARA EN vän här nära jag bor och vi träffas typ aldrig ändå så det betyder att jag är mestadels ensam. Alla andra bor JÄTTELÅNGT ifrån.
 
8. Blivit utsatt för mobbning fysiskt och psykiskt,våld,våldtäckt,misshandel,utnyttjad,utfryst. Vissa av sakerna håller på ännu.
 
9. VARJE DAG måste jag ta hög dos receptbelagda mediciner,dom håller mig vid liv.
 
10. Min första egenskap som alla säger,inklusive mig själv är att jag är smart :)
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

kul att läsa!

2012-11-25 @ 11:47:58
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: Anonym

Vaah oj hjälp ha du blivit våldtagen? Kan du berätta mera om de här på din blogg? Btw älskar din blogg! :)

Svar: jepp men det var inte så "stort", var bara mot min vilja men ändå så hände det av mitt ex.Finns inte så mycket att berätta om än dedär lilla jag nyss svarade.

Och tack! :)
Amanda

2012-11-26 @ 12:28:17

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!