Visit to Kasnäs

jag är inte sådär blek,solen lyste rakt på ansiktet från fönstret, just so you know ;)

Idag har jag varit till Kasnäs och simmat då, simmade sjukt mycket :D Sedan doppade jag mig mellan varven i +5 graders vatten, en sak kan jag säga ISKALLT!! Avslutade allt med vattenlöpning,  var så skönt ALLT,simningen,sitta i bubbelpool,vattenlöpningen, doppa sig i det iskala vattnet,ja som sagt ALLT :D  For till Kasnäs med buss och kom tillbaka med buss, var en utfärd med ett härligt gäng ^^

Före vi simmade så åt vi på buffé , jättegod mat och efterätt,åt tills jag blev proppmätt XD På väg hem i bussen sov jag till en största del för jag var så trött men nu är jag pigg när jag tog mig en kort tupplur!

Hoppas eran lördag varit bra :)



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll sötis :)

2012-05-12 @ 19:53:23
URL: http://bruudar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!