En lite annorlunda fisketur



Idag så for jag älskling till stranden för att fiska men det blev inte som vi hade tänkt oss. Det blåste massor, måste säga KALL BLÅST(!!!!) och så blev vår fångst massa sjögräs istället för fisk att så kan det gå ;) Trots massa kläder på så frös vi, eller iallafall jag så vi var inte så länge och fiska, bara  tills vi insåg att det blir till inget då det är så kasst väder och som sagt var vår fångst bara sjögräs och det ville vi inte ha ;)

Det är ungefär det enda vi gjort idag så har inte så mycket att berätta, eller ja, åt frukost där vid 13 tiden, ganska sent åt vi I know but I don't care.

Nu har jag också avslutat min frågestund, har skrivit alla frågor på ett papper och tror att vi kommer filma idag ännu där jag svarar på frågorna. Har delat upp det så det blir 15 frågor på ena inlägget och 16 på andra. Vissa frågor är långa så därför blir det uppdelat och också för att ni skall orka lyssna på videoinläggen ;D

Som bäst sitter vi och käkar glass,mumsmums! & är på varsin dator ^^

Kommentarer
Postat av: sarah

fiska är kul men inte nu på våren :) det ska man göra i slutet av juni :D

2012-05-31 @ 17:14:19
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: minaaaaaaa

sv: tack så mycket! :D

2012-05-31 @ 18:44:17
URL: http://miinabrun.blogg.se/
Postat av: Elin Eriksson

Åhh gott! :)

2012-05-31 @ 21:35:59
URL: http://onlybeautiful.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!