Tröttare än tröttast


bildkälla: http://www.makems.com/graphic/im-so-tired.jpg 


Usch vad jag har varit trött idag, gick och sova rätt så tidigt men ändå sov jag länge och är fortfarande lite trött! Har knappt nå krafter alls och där ute så regnar det. Kanske vädret som gör mig trött? 

Idag  har jag spelat sims 3 i några timmar och ätit frukost som bestod av 2 mackor och yoghurt. Nu ska jag ta och läsa bloggar för har över 1000 inlägg olästa, beror på att jag glömt bort att logga in på bloglovin på ett tag men nu så skall jag ta igen allt! :)

Vad hittar ni på denna regniga söndag? Eller är det någon av er som har fint väder där ute?


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!