Ny garderob!

Efter jag bloggat senast så for jag till butiken för vi hade knappt nå mat hemma, köpte yoghurt i stora lass, kycklinfrestelse (färdiglagad) och sen ringde jag älskling<3 Pratade en stund,sen åt jag yoghurt och efter det så kom älskling till msn så då pratade vi där och nu sitter jag här och har tråkigt.

Lyssnade på musik för fulla muggar innan, och nu har jag annars bestämt mig att jag ska bli blond! Men blir först i slutet av augusti eller i början av september för solen bleker ju håret än hel del också :)

Nyss så kollade jag lite på H&M hemsida på saker jag skall beställa men kommer göra det imorgon för då får jag pengar på konto :D Skall nämligen få ny garderob och skall sälja lite som jag inte använder längre,med andra ord; UT MED DET GAMLA OCH IN MED DET NYA :D
 

Såhär ser klädgarderoben inuti som jag kommer få, finns säkert många som känner igen den för en hel del har sånhär :D

 

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv; Tack så himla mycket!
Gud va du är duktig på att fota, härliga bilder! :)

2012-07-13 @ 10:38:36
URL: http://mjouzen.blogg.se
Postat av: Cajsa!

tack!

2012-07-13 @ 13:03:00
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!