Boring

Har inte varit på fotohumor så tänkte att jag skulle istället imorgon fota lite självporrträtt :) Sov ändå ganska länge idag pga att jag inte fick så mycket sömn inatt. Mina händer somnade och sen kunde jag inte lyfta armen på ett tag trots att jag försökte fast nu funkar den så som den ska.

Sen efter jag vaknat och stigit upp så for jag och pappa till Billnäs och vi kom hem för en stund sen så det har inte hänt så mycket idag.. har väldans tråkigt nu så skall försöka hitta på att göra något men hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!


bild tagen idag,här ser man mina solränder ganska tydligen och OBS! Jag är lite mer brunare än på bilden :)

Kommentarer
Postat av: Micaela Caldegren

sv: tack så mycket! :)
Vad har du gjort idag?

2012-07-03 @ 19:07:51
URL: http://miicaelacaldegren.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!