Fredagen den 13nde!




Har inte bloggat på hela dagen då jag fick en kompis hit och ugmåtts med henne hela dagen! :) Hon for just hem och vi har spelat olika spel (FOQUS, Hugo, Quinnes world record ) pratat, bakat chokladbollar och sådant kul :D  Jag har tydligen talang när det gäller att ha en penna på handflatan och sedan skall man "släppa" eller kasta den och fånga den och på en minut skulle man försöka göra så många såna försök som möjligt! :D
Stackars min kompis som kämpade och kämpade men till sist lärde jag henne hur man gör ^^  För vissa är det svårare och för vissa är det lättare..så är det bara :P

Filmade och fotade lite med min systemkamera så nu såhär som kvällsunderhållning skall jag klippa ihop lite klipp från när jag filmade med min systemkamera och redigera lite bilder :) Är ju fredagen den 13nde idag men jag har ju int haft nå otur idag iaf! :D Bilderna som är i början av inlägget är annars från idag!

Hur har er fredagen den 13nde varit,haft otur ? ;)
(fast jag tycker det är bara strunt med att det är otur fredagen den 13nde osv.. )

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!