Förmiddag!

PÅ FOTO: Jag  KAMERA: Canon EOS 550D

God förmiddag! :D Vaknade för en stund sen.. pga vissa skäl så kommer jag sluta arbeta på dagiset men det som är bra att jag får fortsätta där senare så min arbetsplats är kvar så det är bra :D Är ändå bara arbetsprövning/arbetslisträning så men sånt behövs också! :) Går ju inte i skola heller så finns inte så mycket jag gör på vardagarna nu..
Nåndag när vädret tillåter så tänkte jag fara ut och filma med min systemkamera, blir att göra en liten vintervideo. Just nu snöar det en hel del och är rått och lite mörkt ute trots att klockan inte är så mycket så får bli tills en annan gång då det är uppehåll och lite ljusare väder!

Har nyss ätit frukost och nu blir det att se på film, bloggar mera sen ^_^

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!