JAG VILL FLYTTA HEMIFRÅN!



Just nu vill jag bara flytta hemifrån, jag orkar inte bo längre hemma!!  Mina ögon är så fyllda att jag ser halvt suddigt nu.. Dessutom har jag fått nog av att bo hemma. Har bott hemma i 20 år nu, ja nästan , i ca 8 månader bodde jag på ett annat ställe men nu känns det som att det börjar vara dags att flytta hemifrån.

Få inreda - jag ÄLSKAR att inreda, när jag en gång flyttade hemifrån för att studera så jag stormtrivdes faktiskt och längtar tillbaka!

Att bo närmare sina kompisar,att vara självständig, det är just sånt jag gillar! (: Istället för " borta bra men hemma bäst" så har jag "hemma bra men borta bäst!" .

Kanske det är vuxentecken att jag vill börja ett liv i egen lägenhet? :D


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!