So busy


ett får som dom hade på campingen som jag fotade..(dom hade nog fler också)
 
 
Fullt upp igen! Sov till klockan ett på dagen men aktiverade mig först där tre tiden..
Min kompis Cami kom hit ikväll,vi har tittat på en serie och pratat, jag köpte tågbiljett via internet medan hon var här och printade ut biljetten så tidigt på måndags morgon åker jag till Kemi och sen därifrån med bil till Luleå! :D

Sen så skall jag hinna ännu packa imorgon, har börjat lite idag och så skall jag umgås med Cami imorgon också och sen skall jag hämta ut recept jag förnyat och på söndag skall jag ha allt klart då jag skall till mamma :)

Jag har ju förfogande till internet när jag är i Luleå så kommer nog bli bra med bloggningen då med, nu har det inte varit så bra då jag var utan internet i 4 dagar men nu är jag som sagt tillbaka igen och skall försöka uppdatera så ofta jag hinner! 



Kommentarer
Postat av: Hanna [Fyra tjejer en blogg] ♥

sv: åh, vad glada vi blir. Allt bra, superfin bild. :)
Förlåt för sent svar,<3

2012-08-04 @ 13:07:06
URL: http://heen.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!