I'm in Egypt!

Ar i egypten just nu som ni kanske ni marker da jag ar utan a och o med prickar..   men har ar sjukt varmt,varmaste sommardagen jag varit med om och vi har redan fatt lite brun farg pa kroppen! I veckan blir det att fara till City Tower och sen pa fredan till vattenpark och sen blir det nog mycket sola och bada tror jag ocksa!

Helt annorlunda miljo har,men manga ar vanliga men man far vara forsiktig iaf. Pa forsta dagen har vi hunnit med att aka flyg i nastan 5 timmar, en gav oss halsband gratis.  Guide har vi ocksa haft fran forsta dagen.
Hoppas det inte var jobbigt att lasa trots att jag ar utan nagra bokstaver. Varma solhalsningar till er alla! <)

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; gud så skönt:D

2012-04-16 @ 18:22:06
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll sötis :)

2012-04-16 @ 19:45:03
URL: http://bruudar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!