Hupsista!

bildkälla


Vaknade nyss av att telefonen låg på golvet... jag måste ha tydligen stängt av väckarklockan i sömnen :o Jag minns inte ens att väckarklockan skulle ha ringt eller att jag lag på den..  Men jag måsta ha stängt av den i sömnen för att telefonen var på ett bord längre ifrån när det ringde och nu var den bredvid sängen på golvet. Att så kan det gå.
Så det betyder ingen Helsingfors för mig idag men jag skall fara någon annan dag istället och träffa Paula (:

Tur att man inte hade nåt extra viktigt möte eller dylikt i Helsingfors! Nu skall jag äta frukost, eller ja, det blir brunch när klockan är redan rätt så mycket och sedan bara se på en massa filmer väl. Har inget speciellt att göra idag.

Eller ja, fick just en sak att göra till helgen och det är att träffa min fina vän Jeanette jag inte träffat på många månader så det skall bli kul :D Vi ska göra Karis osäkert ;) haha kanske inte riktigt så men det skall bli kul att få träffa henne iallafall :)
Har också lyckats smitta pappa med min halsont jag hade igår..
Men nu skall jag gå och fixa brunch åt mig, bloggar mer senare idag.

Kram!



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!