Thank you.



Vill för det första tacka er för det bra förslagen till tävling på bloggen så nu har jag kommit fram till en! Men sluta inte för det komma med förslag/tips till olika tävlingar för det uppskattas väldigt stort! :D

Det blev inte så mycket med städning&packning sen heller idag, städade lite smått bara..

Svimmade innan ikväll också, allt blev helt vitt&suddigt och jag "försvann" ur världen för ett tag men kom typ likasnabbt tillbaka igen. Nå, int va de så farligt!.. Jag steg sen upp och satte mina ljusa kläder i bykmaskin för i veckan måste jag ju ha alla mina kläder rena förrän jag börjar packa. Imorgon skall jag in till stan för att lösa ut lite recept och i veckan så innebär det packning. Delar nog upp packningen så att jag packar i några dagar så stressar man inte upp sig ;)
Väntar verkligen så till lördagen för det skall bli så skönt att fara lite bort hemifrån och få byta miljö för ett bra tag!:)

Ikväll har jag spelat bowling via näte med Lotta och det gick helt bra, första omgångarna vann hon och sedan började hon också vinna ganska ofta ^^

Men nu skall jag dricka multivitaminsaft och sen sova för är väckning kl 9:30 imorgon, hoppas ni sover gott!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: oj, lät inte så bra :/ hoppas du mår bättre!



min dag har varit bra :) Varit hos min morfar som fyllt år och typ bara slappat ^^ Detsamma :)

2011-10-09 @ 23:52:27
URL: http://macrofotoo.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad har du för typsnitt i dina inlägg? :)

2011-10-10 @ 07:59:53
URL: http://www.emlas.se
Postat av: ISABELLE

jag tycker de är riktigt läskigt och svimma men ändå skönt ! :D

2011-10-10 @ 12:48:45
URL: http://lutenn.blogg.se/
Postat av: Sarah Gabrielsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 2000 läsare om du vill :)

2011-10-10 @ 16:57:31
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!