TÄVLING - bästa höst/vinter outfiten!

Nu kör jag med en lite annorlunda tävling på min blogg, nämligen OUTFIT TÄVLING!
Temat är ; HÖST/VINTER . Den mysigaste höst/vinter outfiten vinner!  

REGLER:

* Skriv i en kommenar i detta inlägg att du är med!

*Ladda upp en höst/vinter outfit på din blogg och länka om min tävling/blogg på din blogg. Glöm inte att skicka länken med ditt bidrag i samband där du skriver med att du är med i en kommentar!

ELLER

*Mejla mig med ditt bidrag på [email protected]

VINNAREN presenteras på min blogg 17 oktober med bidraget och länkning till dens blogg.
Alltså ni har en vecka på er så skynda skynda! :D



Kommentarer
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

men det blev inte bättre när jag slutade äta mjöl :(

2011-10-10 @ 23:16:50
URL: http://saveu.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!