Söndag.



Så härligt att vakna av att det är klarblå himmel och solen skiner :D Vaknade för ca 30 minuter sen självmant av att jag var jättepigg :o

Helgen har verkligen gått fort, den har liksom flygit förbi sådär huxflux! Men det är bara bra på ett sätt för nästa helg skall jag till min kusin&hennes fästman och deras dotter&son och det skall bli jättekul :D  Så i veckan blir det att packa som sagt. Har tillgång till internet fast jag far bort för en vecka så bloggningen kommer att vara normal så det behöver ni int oroa er för!
Nu blir det till frukost glutenfria knäckebröd och glutenfria cornflakes med mjölk&sylt.
Vad har ni haft för er i helgen? (:

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!