Onsdag 16.11.2011

Vaknade först kl 9 och steg upp, men sen kände jag mig lite dåsig så for tillbaka till sängen för att sova och somna till kl 12, skönt! :D Efter det for jag och duscha och nu sitter jag här och äter försenad frukost.

Idag händer nog inget speciellt, är förkyld och har haft feber hela helgen men som tur försvann febern på måndagen så hoppas jag blir helt fri från snuvan&hostan snart.
På fredagen skall jag till Borgå och träffa kompisar så det ska bli skoj :D Men nu blir det att spela sims 3 för min del, hoppas ni får en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Josse

jo det går nog bra :))

2011-11-16 @ 14:40:51
URL: http://jjozzans.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!