Söndagskola

Idag var det tidig väckning, steg upp 8:00, plattade håret och sminkade mig, åt snabbt frukost och sen ut till busshållplatsen för att där väntade skjutsen på mig kl 9 och så bär det av till stan för att leda söndagsskola för barn från 2-8 år.
Det gick jättebra! :) Först hade vi undervisning och sen fick barnen måla och efter det for vi alla ut och blåsa såpbubblor och det tyckte barnen jättemycket om. Jag agerade som fotograf och fick några bilder som jag blev nöjd med.
Bilderna kommer upp senare idag för nu bär det av att gå ut och sola. Och lite senare på eftermiddagen blir det fotogrferingsdags så att jag sätter in alla bilder på samma gång idag sen.

Ha en fin dag! :)

Fernando fick stå för bilden i detta inlägg :D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!