Ansiktsprodukter jag använder mig av dagligen

Detta är ansiktsprodukter jag använder mig av dagligen;



Använder den till höger som bäst men den är snart slut så då skall jag börja använda den till vänster (PureActive) men har också använt den ibland.

Pure Active:

Den rengör ansiktet och tar bort döda hudceller + pormaskar! Hyn känns verkligen fräsch efteråt.

Pure 3 in 1:
En produkt som kan användas till både scrub, ansiktstvätt och ansiktsmask.
Har använt mig av produkten i några år nu och är helnöjd!
Ansiktstvätten passar dig som har fet eller blandad hy som lätt får finnar. Mikropartiklarna rengör på djupet och får därför dina pormaskar att bli färre, och du får en renare och fräschare hy efter bara en tvätt. Använder du denna i några veckor märker du garanterat resultat då din hy blir mjukare, mattare, fettet i huden minskar och dina finnar och pormaskar minskas också!

Användning:
Ansiktstvätt: Varje dag - massera in krämen på fuktigt ansikte och skölj med vatten.
Ansiktsscrub: Varje dag - massera in krämen i cirkelrörelser på fuktigt ansikte.
Skölj sedan av med vatten.
Ansiktsmask: 2-3 ggr i veckan. Applicera i ansiktet (undvik ögonen) och låt det sedan verka i 3 minuter. Skölj sedan av med vatten.
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!