Kläder till loppis!

bild från we♥it
Har prissatt kläder igen som skall föras till Cassler loppis i Ekenäs. Hade ju för ca 2 veckor sen också fört kläder dit men imorgon så tar min "tid" slut där så jag skall imorgon med pappa och förlänga tiden + föra mer kläder.
Hade en hel STOR jysk kass fylld med kläder. Den var så proppfull att det blev ett stort hål i den att ni kan tänka er hur mycket det var i ;)
Imorgon tidigt på dan skall jag packa och sen kl 15 far jag in till stan med bil (pappa kör) och föra kläder och pappa sku betala denhär gången loppisbordet (tack pappa!) och så blir jag stan för kl 17 är det smörgåstalko. Jag och några kompisar ska breda/fixa ihop 300 smörgåsar till lördagen på stallörsparken där det är fest + tävling/ar och annat skoj :)

Nu skall jag se på film, ha en fin fortsättning på kvällen!



Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

Nu borde den ha ökat :)! ?



Ha en fin kväll!

2011-06-02 @ 19:02:03
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/
Postat av: EMMAS

sv: fan vaad störigt :((

2011-06-02 @ 19:33:59
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: *

Var är Cassler i Ekenäs annars?

2011-06-02 @ 21:03:42

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!