Fullt upp

Förlåt att jag knappt bloggat nåt idag men har haft fullt upp. Steg upp vid nio, klädde på mig, gjorde mig i ordning och åt frukost och så packade jag mina saker och for iväg med bussen till Karis en sväng via fontana (rehabiliteringställe som jag varit på i över ett halvt år) och hälsa på då jag int varit där på evigheter pga jobb och annors haft fullt upp så det var kul och träffa lite bekanta .
Och sen kom min mamma efter mig och for via lite butiker och sen hem och äta och efter det till Lojo BB för att hälsa på min syster,hennes man och deras urgulliga dotter Linnea!  :)
När vi kommit hem så spelade vi "mölkky" och åt middag igen och till efterätt jordgubbar, självplockade smultron och vanilglass. Mums! :D Åt ute på gården och efter vi pratat&ätit klart så spelade vi mölkky igen, var riktigt kul.

Efter det förde mamma mig hem och nu är jag hemma och bara chillar och har satt in bilder till datorn och kollat facebook och så. Nu skall jag läsa lite bloggar, äta jordgubbar och kanske se på en film. Imorgon måst jag söka mina glasögon som ha försvunnit o.O Men dom måst nog va nånstans i mitt rum för där hade jag dom senast.. 

Ni får ha en trevlig kväll, kram!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!