Fantastisk helg!

Jag skrev just ett långt inlägg och så klicka jag på publicera och såklart vart man utloggad mititallt! xD
Men helgen i sin korthet;
  • Min kompis Kesia vann en minilaptop på lördagen och hon hade bett före i ett längre tag om att få en dator och nu fick hon =BÖNESVAR! :)
  • Spelat badminton
  • Svettat
  • Ätit glutenfri mat (glutenfri rågbröd,pizza, fiskpinnar&potatis)
  • Solat
  • Umgåtts med Hanna&Mimmi och deras familj (:
  • Plockat pantflaskor och blev nästan 2 stora soppåsar fyllda och imoron skall jag föra dom så får se hur mycket pengar jag fått :) Och så får jag av min morbror också en massa tomflaskor :D
Annors så har en gammal skada i mitt knä så igår kväll långt efter badmintonspelet eller inatt har knät "sagt upp sig" efter överansträngning igår och jag har varit tidigare på vanlig röntgen och magnetröntgen så skall imorgon höra med en läkare om att få det fixat. Jag har inget emot att efter en operation ha ortos för då läker det oftast snabbare och som det sägs "vill man bli fin får man lida pin". Ungefär samma gäller med detta..bara att man får se lite konstig ut för att få det i skick ;) Och vad gör man inte för att få det att bli bra? Jag känner också sådana som har hamnat operera sitt knä flere gånger för att det skall bli bra... Men det ordnar sig som vi brukar säga här ^^
Hur har eran helg varit? Helgen har varit bra för min del sådär allmänt iallafall. Tunga perioder imellanåt men jag lever!
P.s Har ni märkt att jag ändrat header och va tycker ni om den? :)

Kommentarer
Postat av: Cami

ja jag vet... men jag orkar inte... och det är inte hela världen ;)

2011-06-05 @ 21:15:10
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!