17 bloggfrågor

(Lite frågor om dig, se hur mycket dina läsare kan om dig genom att låta dom svara på dom här frågorna)
1. Hur fann du min blogg?
2. Röker jag?
3. Tror jag på gud?
4. Min ålder?
5. Födelsedag?
6. Hårfärg?
7. Ögonfärg?
8. Har jag några syskon?
9. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
11. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt?
12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
13. Några speciella talanger?
14. Vilken är min favoritfärg?
15. Vilken är min favoritmat?
16. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
17. Något annat du vill säga mig?
~Kan du svara på några av dessa frågor?~
Lite frågor om mig, skall se hur mycket mina läsare kan om mig genom att låta er svara på dom här frågorna!
1. Hur fann du min blogg?
2. Röker jag?
3. Min ålder?
4. Födelsedag?
5. Hårfärg?
6. Ögonfärg?
7. Har jag några syskon?
8. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
9. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
10. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt?
11. Vilken är min favoritfärg?
12. Vilken är min favoritmat?
13. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
14. Något annat du vill säga mig?
~Kan du svara på några av dessa frågor?~
ALLA SOM SVARAR/DELTAR I ATT SVARA PÅ DEMHÄR FRÅGORNA ÅT MIG FÅR EN LÄNKNING :D
lånat från : http://listfolder.com/index.php?p=2&id=343

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!