Hänga tvätt


Hängde nyss tvätt och lade ljust/vit byk i bykmaskinen nyss och ups, den blev nästan proppfull ja! Och vad varmt man fick xD Skönt och få rena kläder sen, dök in i bykorgen med ljusa kläder och hittade en hel del av mina kläder som jag int använt/sett på minst halvår så jag blev helt glad när jag hittade fina kläder :D På tal om kläder så kommer det komma upp bloppis i min blogg ikväll så håll utkik om det är nåt du kanske fyndar! :)

Vad händer hos er i helgen?  Ha en bra lördag!

Okej en fråga till, vad önskar ni bloggläsare att se mera av?
Outfits, musiktips,filmtips, bilder, mer om min vardag? Ja vad saknar ni helt enkelt som jag skulle kunna vara aktivare om? Tar emot alla era idéer :D

Kommentarer
Postat av: Cami

här händer inget :( tvätta håret kanske? :D



och om jackan, den fick jag för 22,95 visst från Zara, det var sista exemplaret som hade skräpat där flera dagar så därför lite billigare än de andra som var 29,95... och originalprisen på dem var typ 59 euro så de e no någå helt bra jackor, fanns i en massa olika former, teman färger o sånt du vet :D

2011-02-05 @ 14:54:37
URL: http://reminiscences.blogg.se/
Postat av: Malin Sparrman

Hej,

hittade din roliga bild med tvättkorgen.

jag ska göra en flyer och ett inlägg på min hemsida om en klädbytarkväll hos oss på Kafeét och undrar om jag får använda din bild ??



VÄnligen

Malin

2011-09-23 @ 09:57:35
URL: http://www.kajgatan34.se
Postat av: Timmargrete

Great .Now i can say thank you!

2012-06-20 @ 15:15:51
URL: http://timmargrete.unitblog.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!