God eftermiddag!

2 dagar kvar till jul! JIPPIIYAY! :D (glädjerop) Har så gott som alla julklappar klara vilket e bra! Idag skulle jag annors blogga efter jag vaknat men fick besök, därav bloggar jag först nu! Är ganska så trött, fick knappt nå sömn inatt.  Men dricker coca cola nu så kanske man vaknar till snart..

Tänkte dra ut alla kläder idag i garderoben och gå igenom och skänka/sälja bort sånt jag inte använder eller inte vill ha längre, resten viker jag sen fint in tillbaks ^^ Men får se om jag orkar, för är nämligen verkligen jätteslut nu och skulle behöva en liten powernap så tror jag tar en nu och hoppeligen har nya krafter sen när jag vaknar igen (:



Kommentarer
Postat av: ebba

sv: tack desamma ! :D

vist kan vi de, lägger till dig direkt!



tack detsamma. kram :)

2011-12-22 @ 16:21:46
URL: http://ebbawendela.blogg.se/
Postat av: ebba

usschhh ! de låter hemskt ! :/ Men dom brukar alltid söva barn så de e skönt, hur gammal e du förresten?

min mamma har med gjort de vaken och sa att de va de värsta i hennes liv, så ja e glad som fick bli sövd :)

men ja tycker verkligen att du ska ringa o be om narkos för de kan inte vara en rolig upplevelse precis :/



- onpeicen är rosa och vit randig :)

2011-12-22 @ 18:06:41
URL: http://ebbaduvet.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!