Olycka inträffad!

Tyvärr har jag inte gjort ett videoinlägg idag pga att det slutade tragiskt idag sent på dagen när jag var ut och gå med vår hund Citzy till butiken för att köpa batteri till min digikamera men måsta fa hem igen en sväng på nytt pga att jag hade för lite pengar med mig men hemvägen slutade tragiskt. Citzy blev i slagsmål med en annan hund och han blev under så jag tog upp Citzy i famnen för att skydda att inte de skulle bli värre skador men så råkade Ctizy bita mig i läppen för att den andre hunden fortfarande bet&slet i hans svans.
Kvällen slutade med att jag hamnade till sjukhuset för att sys i läppen, 3 stygn! Och sedan med taxi till Helsingfors för vaccination för arabies.

Vår hund har ALDRIG varit aggresiv men han försvara sig genom att bita ju när den andre bet&slet i hans svans. Jag kommer att förklara noggrannare och bättre imorgon i ett videoinlägg hur allting gick till/vad som hände för pappa är och sover just nu och jag är väldigt trött efter allt så kommer med nya krafter imorgon.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan! :)

följa varandra via bloglovin? :)

puss

2011-08-27 @ 23:16:17
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!