Dagspermission

Är på dagspermission för att ungefär kl 14 tiden (finsk tid) så får vi besök av släktingar :) 
Dagen hittills; Ca halv nie på morgonen ringde pappa till avdelningens telefon och sen frågade han först mig om jag slipper på dagspermission men jag gav ttelefonen över till min ansvarsvårdare för att jag int kan bestämma över sånt utan det är ansvarsvårdaren så berättade pappa åt min vårdare och han jakade så sen for vi först till min syster för att föra åt henne tomater som pappa odlat helt själv och så hälsade vi på min systerdotter Linnea. Hon hade just vaknat när vi kom dit och hon har verkligen vuxit. Babysarna växer så snabbt och så söta e dom med :D <3
Kan ladda upp lite nya bilder på Linnea sen när jag får lov av min syster att publicera dem. Är jag som tagit bilderna men iaf när det inte är min dotter så måst man alltid ha lov först.. menar : jag går enligt reglerna :)
Snart blir det mat och efter att vi ätit skall vi ta fram två tårtor och duka fram kex och sånt tills släktingarna kommer :)

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tack så mycket för dina fina ord !



jag förstår exakt vad du menar, men försök att verkligen berätta för alla hur du känner och att det är phsyket som är det allvarliga allting sitter inte i fysiska även om det fysiska kan vara dåligt ! men berätta verkligen hur du känneroch tycker !



kram

2011-08-21 @ 15:31:06
URL: http://sssmiley.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!