Dag 1 - Berätta om dig själv

Nu börjar jag med 30 dagars listan och idag skall jag berätta om mig själv!

Jag heter Amanda och är 20 år, ca 170cm lång, bor i södra Finland,ursprungligen blond men mitt hår har blivit mörkare med tiden. Drömmer om egen lägenhet, brinner för fotografering :)
Bor med min pappa och mellersta storebror och 4 katter och 1 hund.
Jag varken studerar eller jobbar men skall troligen börja studera i höst :) Efter grundskolan har jag prövat på lite olika utbildningar som företagsekonmi,djurskötare och sen jobbat lite då och då i dagis. Sen blev jag så sjuk att jag måsta avbryta mina studier men är i mycket bättre skick nu och är redo igen för studier/jobb.
Har en tuff bakgrund men lever livet och är en stark person för det är ett under att jag lever idag!
Älskar att resa men har bara varit till Sverige,Estland och Egypten och sen finns det FÅ STÄDER i Finland som jag kan pricka i som jag inte varit till. Alltså jag har rest i hela mitt liv och är något jag kommer fortsätta med ända tills jag tar mitt sista andetag!
Om ni vill veta mer så är det bara att fråga :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!