Veckans utmaning!

 
Nu tänkte jag köra med VECKANS UTMANING! som en hel del andra bloggare gör och nästa helg då min vän Cami kommer hit så tänkte jag att vi skulle filma när jag gör de,och självklart om Cami vill delta så får hon göra det! (jag vet att du läser inlägget Cami så säg till mig om du vill filma eller också vara med ) :D
 
Det kan vara allt från att blanda ingredienser och dricka eller äta upp det,sminka sig som fjortis,nåt (konstigt) brev som man lägger i någons brevlåda, hur långt jag orkar springa på 1 minut (t.ex på sportplan),eller ja,vad som helst!  Det är NI som har fritt fram att komma på vad jag/vi skall göra i videinlägget , ni har tid på er tills nästa veckas lördag så nu kom med en massa förslag! Har ni fler förslag än ett så SKRIIIIIIIV!
ALLA förslag är välkomna och så lottar vi ut en sedan på lördag någon gång. Skriver nog i veckan eller senast på fredagen vilken tid vi lottar ut och när det kommer upp på bloggen under lördagen

Blir väldigt glad&tacksam över alla utmaningar jag får :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ▲ F R I D A - p h o t o g r a p h y

SV; tack snälla! :)

2012-07-09 @ 01:25:19
URL: http://withawhisper.blogg.se
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ~ Foto och vardag + lite annat smått och gott :3

muppfilma och lite nature slowmotion :D

2012-07-09 @ 20:39:34
URL: http://butterflyskies.blogg.se
Postat av: Sonja

Gå till en skog, ha med julpynt och pynta en gran. Sjung sedan julsånger !


Eller drick ett rått ägg...

Eller Laga en chokladkaka men sätt dubbelsats av EN av ingredienserna.

Eller gör en egen musikvideo till Sexy and I know it....

2012-07-11 @ 16:29:39

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!