FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

Nu när jag fått så många bloggläsare och frågor i kommentarer så tänkte jag köra på en frågestund! Dessutom var det ett bra tag sen jag hade frågestund så nu kör vi! 

För att inte låta det dröja så länge tills svarenkommer så har ni tid på er tills torsdagen den 13.10 och frågestunden stängs kl 17:00 den dagen! Så fråga på och ni får ha hur många frågor ni vill!

Så kör på och passa på att fråga vad ni vill. Har ni något ni undrar över, fråga då också!
Fotofrågor, om min allergier,bloggen, om mig.. m.m. Ja, vad som helst! Låt fantasin flöda! ALLA frågor besvaras.




Kommentarer
Postat av: Kesia

Vf startade du en blogg?

och

Din favorit blogg? :D

2011-10-11 @ 19:30:11

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!