Walking on sunshine

Vaknade jämnt kl 10 idag och steg upp men jag var så fruktansvärt trött att jag gick nästan lika fort och lägga mig igen och somnade om och vaknade kl 12 och då var jag pigg så det blev såklart att stiga upp då.
Satte på datorn och läste lite bloggar och kollade på facebook och mitt konto på bilddagboken.se (numera känt som dayviews.com).
Sedan var det dags för frukost såklart. Är soligt väder idag här så gick ut och solade efter frukosten men det blåser som f*n (kallblåst) att jag började lite frysa så det blev inte så mycket av solningen. Vill ju inte bli sjuk!
Är ensam hemma idag med djuren idag :)
Ha en fin fortsättning på dagen!

Kommentarer
Postat av: ELIN | FOTO |

fin blogg :)

2011-05-18 @ 13:19:53
URL: http://nilesfoto.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Vad kul att du är med!:D

Allt bra??

2011-05-18 @ 15:21:31
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!