Upptagen hela dagen.

Ursäkta att jag int bloggat på nästan hela dagen, har haft fullt upp idag men nu är jag hemma.
Vaknade kl 7 på morgonen, steg upp genast&fixade mig och åt frukost och sen bar det av till stan med buss. Gick till en bekant och kopierade lite betyg och sånt till skolor jag sökt till. Har sökt till en ettårig fotolinje så jag hoppas att jag kommer in där! :D Rättare sagt heter den dat@fotoweb. Såhär står det om linjen;

På den ettåriga linjen dat@fotoWeb satsar vi på mångsidig dataundervisning. Linjen är en utmärkt grund om du vill starta eget företag eller för fortsatta studier. Skolan har en fin datasal med en snabb, modern datautrustning. Oberoende av vilka visionerna, idèerna och målen är, så är en datautbildning viktig i dagens samhälle. 
Du som vill syssla med fotografering och bildbehandling – det här är linjen för dig! Vi fotograferar även i studiomiljö. Studierna kan ytterligare breddas med valfria kurser från de andra linjerna.



bild från skolans hemsida.


Alltså, skolan är perfekt för mig! :D


Sedan kom jag hem ca 15 tiden men lika fort som jag kom hem for jag tillbaka till stan igen. Pappa sade att vi skulle föra lite saker till ett loppisbord jag har beställt så vi förde sakerna dit och nu får vi hoppas på att mina saker säljs bra, för jag får pengarna för det såklart! Har förmånliga priser så det borde gå bra. Wish me good luck :D


Nu är det mellanmålsdags,ha det bra! :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!